برنامه نویسی اندروید را به صورت اصولی و از پایه بیاموزید

کاملترین پکیج آموزش برنامه نویسی اندروید به زبان فارسی

 

گردویار آموزش برنامه نویسی اندروید

در این مجموعه، برنامه نویسی اندروید به صورت کاملا محاوره ای همانند محیط کلاس درس، تدریس می شود. با دنبال کردن این مجموعه از ابتدا تا انتها، خواهید توانست به صورت حرفه ای برای اندروید، اپلیکیشن های مختلف بنویسید.

از آنجایی که برنامه نویسی در سیستم عامل اندروید با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا صورت می گیرد، در صورتی که با زبان جاوا آشنا نیستید؛ می توانید با تهیه گردویار آموزش زبان برنامه نویسی “جاوا برای اندروید” و مشاهده آن از ابتدا تا انتها، جاوا را بیاموزید و برای شروع برنامه نویسی حرفه ای اندروید با استفاده از این مجموعه، آماده شوید.

گردویار آموزش جاوا برای اندروید

در این مجموعه، زبان برنامه نویسی جاوا به صورت کاملا محاوره ای همانند محیط کلاس درس، تدریس می شود. با دنبال کردن این مجموعه از ابتدا تا انتها، توانایی برنامه نویسی به زبان جاوا را خواهید داشت. از آنجایی که برنامه نویسی برای سیستم عامل اندروید و گوشی های موبایل بسیار فراگیر شده، در این مجموعه هدف آموزش برنامه نویسی جاوا در جهت آماده سازی کاربران، برای برنامه نویسی اندروید است. به همین خاطر با مشاهده این مجموعه و سپس تهیه و مشاهده گردویار برنامه نویسی اندروید که به طور خاص به برنامه نویسی اندروید می پردازد، قادر خواهید بود، اپلیکیشن های اختصاصی خود را برای سیستم عامل اندروید بنویسید و در بازار های مختلف اندرویدی عرضه نمایید.

آموزش برنامه نویسی اندروید

 

قیمت هر پکیج آموزشی 25 هزار تومان است و هر پک شامل 1 دی وی دی 9 گیگ است.

در صورت سفارش هر دو پکیج 10% تخفیف خواهید گرفت.

 

سفارش پک آموزش برنامه نویسی اندروید

 

سفارش پک آموزش جاوا برای اندروید

 

سفارش هر دو پک با تخفیف 10%

 

بسته های آموزشی از طریق پست پیشتاز برای شما ارسال می شود.

جهت مشاهده سرفصل های آموزش برنامه نویسی اندروید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

گردویار برنامه نویسی اندروید

فصل اول: سیستم عامل اندروید و نصب محیط توسعه

درس 1 – مقدمه
درس 2 – اندروید چیست؟
درس 3 – ماشین مجازی اندروید
درس 4 – نسخه های مختلف اندروید و تفاوت آنها
درس 5 – نصب sdk برای اندروید
درس 6 – تنظیم Intellij

فصل دوم: شروع برنامه نویسی اندروید

درس 1 – شروع برنامه نویسی برای اندروید
درس 2 – شناسایی ساختار برنامه های اندروید
درس 3 – مدیریت eventها
درس 4 – نحوه سویچ کردن بین activityها
درس 5 – چرخه زندگی activity
درس 6 – نحوه استفاده از توابع درون چرخه زندگی

فصل سوم : استفاده کاربردی از لیستها

درس 1 – شروع یک پروژه
درس 2 – نحوه پیدا کردن ویجتها و الصاق رویدادها
درس 3 – استفاده از ‪و آداپتور listview(بخش اول)
درس 4 – استفاده از ‪و آداپتور listview(بخش دوم)
درس 5 – استفاده از arrayadapter
درس 6 – ایجاد قابلیت ادیت و حذف کردن در حافظه اصلی

فصل چهارم: نحوه استفاده از Activity های پاپ آپ

درس 1 – استفاده از longclick آیتمهای لیست
درس 2 – استفاده از پاپ آپ دایلوگ(بخش اول)
درس 3 – استفاده از پاپ آپ دایلوگ (بخش دوم)

فصل پنجم: آشنایی با Database در اندروید

درس 1 – استفاده از دیتابیس sqlite و عملیات CRUD برروی دیتابیس
درس 2 – استفاده از apiهای ساخته شده در برنامه اصلی(بخش اول)
درس 3 – استفاده از apiهای ساخته شده در برنامه اصلی(بخش دوم)
درس 4 – استفاده از apiهای ساخته شده در برنامه اصلی(بخش سوم)

فصل ششم: چطور از کلاس Application و الگوی طراحی Singleton

درس 1 – الگو طراحی singleton
درس 2 – حرکت از سمت طراحی static به singleton(بخش اول)
درس 3 – حرکت از سمت طراحی static به singleton(بخش دوم)

فصل هفتم: لیستهای پیشرفته در اندروید و استفاده از تصاویر

درس 1 – اضافه کردن گرافیک به پروژه
درس 2 – آماده سازی پروژه برای عناصر گرافیکی
درس 3 – استفاده از baseadapter و Custom List
درس 4 – توضیحات بیشتر در مورد getView
درس 5 – استفاده از custom list در عمل
درس 6 – استفاده بهینه از حافظه در لیست

فصل هشتم: مالتی مدیا در اندروید و استفاده از صوت در لیستها

درس 1 – استفاده از صدا در پروژه
درس 2 – آماده سازی پروژه برای مولتی مدیا
درس 3 – خطایابی در دنیای واقعی (بخش اول)
درس 4 – خطایابی در دنیای واقعی (بخش دوم)
درس 5 – خطایابی در دنیای واقعی (بخش سوم)

فصل نهم: جمع بندی و گسترش نهایی نرم افزارهای اندروید

درس 1 – نحوه ساختن ماشین مجازی
درس 2 – ادامه نحوه ساختن ماشین مجازی استفاده از haxm
درس 3 – ادامه ساخت ماشین مجازی و نحوه طراحی عکسها برای گوشیهای مختلف
درس 4 – نحوه خروجی گرفتن از برنامه و ساخت apk
درس 5 – صحبت پایانی

 

گردویار جاوا برای اندروید

فصل اول: آشنایی با مفاهیم اولیه در جاوا

درس 1 – تاریخچه جاوا
درس 2 – نحوه نصب جاوا کامپایلر و محیط اینتلی جی
درس 3 – نوشتن یک برنامه «سلام دنیا» با نت پد و اینتلی جی
درس 4 – تعریف پکیج
درس 5 – تعریف اسکوپ و بلوک ها در جاوا
درس 6 – تعریف متغیر و نحوه تعریف آن در جاوا
درس 7 – نوع داده اولیه
درس 8 – رشته ها
درس 9 – نامگذاری متغیرها
درس 10 – آرایه ها

فصل دوم: معرفی عملگرهای مختلف

درس 1 – عملگرهای محاسباتی/عملگرهای مقایسه ایی
درس 2 – ادامه عملگرهای مقایسه ایی
درس 3 – عملگرهای منطقی
درس 4 – عملگرهای انتصابی

فصل سوم: آشنایی با دستورات شرطی و حلقه ها

درس 1 – معرفی دستورات کنترلی if, Switch, for, while و do-while
درس 2 – دستور if/else
درس 3 – یک مثال عملی از if/else
درس 4 – آشنایی با دستور switch
درس 5 – معرفی دستورات for/while/do-while
درس 6 – دستورات پرش break/continue

فصل چهارم: کلاس ها و آبجکت ها

درس 1 – تعریف کلاس و نحوه استفاده از آن در جاوا
درس 2 – نحوه تعریف شی و استفاده از مفهوم کلاس در یک کلاس دیگر
درس 3 – تعریف صفات در کلاس
درس 4 – تعریف property و یا getter/setter در جاوا
درس 5 – تعریف تابع/متد و نحوه استفاده از آن در محیط شی گرا
درس 6 – ادامه تعریف تابع
درس 7 – عملگر New
درس 8 – تعریف سازنده یا Constructor
درس 9 – استفاده از مفهوم کلاس در یک مثال عملی
درس 10 – استفاده از قابلیتهای شی گرا در عمل

فصل پنجم: معرفی کلیدواژه ها در جاوا

درس 1 – کلید واژه this و static
درس 2 – نحوه استفاده از کلیدواژه static
درس 3 – معرفی access modifierهای public/private/protected
درس 4 – Function overloading

فصل ششم: شی گرایی

درس 1 – اصول پایه شی گرا وراثت
درس 2 – وراثت و method overriding
درس 3 – کلیدواژه super
درس 4 – روابط بین کلاسها و اشیا is/has
درس 5 – تعریف ابتداییabstract classes/polymorphism
درس 6 – Interface
درس 7 – لیستها list/arraylist
درس 8 – معرفی for پیشرفته

فصل هفتم: خطایابی

درس 1 – کنترل خطاtry/catch
درس 2 – کنترل خطا finally

فصل هشتم: یک مثال عملی از شی گرایی

درس 1 – Enumeration
درس 2 – کلید واژه final
درس 3 – نحوه کد زدن در جاوا
درس 4 – یک پروژه شی گرا
درس 5 – پروژه شی گرا (بخش دوم)
درس 6 – پروژه شی گرا (بخش سوم)
درس 7 – پروژه شی گرا (بخش چهارم)
درس 8 – پروژه شی گرا (بخش پنجم)

فصل نهم: کلاس ها

درس 1 – کلاسهای ناشناس
درس 2 – کار با رشته ها
درس 3 – کلاس stringbuilder

فصل دهم: تبدیل واحدها

درس 1 – تبدیل واحدها یا boxing / unboxing
درس 2 – تبدیل واحد ها یا boxing / unbixing ( بخش دوم )
درس 3 – صحبت پایانی

 


فروت کرفت

fruitcraft

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباطهای اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید