جدید

بررسی 2 کمپین خلااقانه دیجیتال مارکتینگ از ایرلاین‌ها

دنیای دیجیتال مارکتینگ در دهه اخیر بسیار سریع تر از آنچه که باید، پیشرفت کرده است. نیاز بازار به سمت و سویی پیش رفته است که شرکت ها وارد رقابتی غیر مستقیم برای تصاحب بازار شده اند و به دلیل نزدیک شدن بازار ها به یکدیگر شرکت های موفق از سراسر دنیا سعی دارند تا به اهداف طلایی خود، یعنی جذب و تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان دست پیدا کنند.

نمونه بسیار جذاب این رقابت ها در میان ایرلاین ها است، ایرلاین‌های مختلف دنیا هم به اهمیت دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوایی پی برده‌اند و برای جذب مشتری، ایجاد وفاداری و…، از وبلاگ‌ها، وب‌سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و دیگر ابزارهای بازاریابی محتوایی استفاده می‌کنند تا بتوانند به حیات خود ادامه دهند و در این مسیر توسعه و رشد پایداری را تجربه کنند. در ادامه با بررسی 2 کمپین خلااقانه دیجیتال مارکتینگ از ایرلاین‌ها همراه باشید.

1) هواپیمایی ایسلند (Iceland Air)

  • نام کمپین: Icelandair’s Stopover
  • مجری: هواپیمایی ایسلند (Icelaand)
  • ابزارها: شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت، تیم قوی Video Making
  • هدف: تعهد مشتری به برند (Loyalty)

پروژه‌ی Icelandair’s Stopover به مسافران این امکان را می‌دهد که به رایگان (و حتی بدون رزرو هتل (هنگامی که از قاره‌ی اروپا به قاره‌ی آمریکا (یا برعکس) مسافرت می‌کنند، تا 7 روز در ایسلند گردش کنند!

برای پروموت این برنامه، هواپیمایی ایسلند یک کمپین بازاریابی محتوایی چندمنظوره را پیاده‌سازی کرد.

ویلا یاب