جدید

چطور تعداد دانلود و نصب اپلیکیشن خود را افزایش دهیم ؟

دیجیتال مارکتینگ میتواند اپلیکیشن شما را در مقابل یک مقیاس عظیم از مخاطبان قرار دهد و استفاده از روش های جدید می تواند به سرعت سروصدای زیادی ایجاد کند؛

پرداخت هزینه برای افزایش دانلود و نصب اپلیکیشن منجر به افزایشی حدود 150٪  در نصب ارگانیک اپلیکیشن ها می شود.

تبلیغات قبل از پخش ویدیو

Pre-roll ads تبلیغات کوتاهی هستند که قبل از یک محتوای ویدئوی انتخاب شده توسط کاربر اجرا می شوند. انواع مختلفی وجود دارند، اما مهمترین تمایز بین آنها احتمالا توانایی کاربر در رد کردن آن آگهی است.

قابل رد کردن

بیایید واقع بین باشیم، هیچ کس برای تماشای تبلیغات به YouTube نمی رود. اکثر افراد اگر این بتوانند آن آگهی را رد می کنند، یا یک بلاک کننده ی آگهی نصب می کنند. شواهد نشان می دهد که تنها 14 درصد افراد تبلیغات را رد نمی کنند چراکه آنها را بی ربط و غیر مرتبط می دانند. اکثر مردم تبلیغات را از روی عادت و یا عدم اشتیاق به مصرف محتوای درون آن رد می کنند.

غیرقابل رد کردن

در ابتدا ممکن است این گونه تبلیغات مزاحم و آزار دهنده به نظر رسد ، اما در واقع آگهی های پیش از ویدیویی که غیر قابل رد کردن باشند، اغلب با مخاطبان ارتباط برقرار می کنند. آنها 350٪ احتمال کمتری دارد که به نظر بیننده مزاحم بیاییند.

فواید

علیرغم ماهیت مزاحم بودن این تبلیغات (یا شاید به خاطر همین مسئله) 80 درصد از افراد تبلیغات ویدئویی آنلاین را به یاد می آورند و این گونه تبلیغات 27 بار شانس بیشتری برای جذب کلیک نسبت به تبلیغات بنری استاندارد دارند.

چگونه انجامش دهیم؟

5 یا 6 ثانیه اول تاثیر گذارترین ثاتیه ها هستند. حتی اگر آگهی رد هم شود، باز هم می تواند تاثیر خود را بگذارد … سعی کنید آگهی خود را با یک گام 6 ثانیه ایِ فشرده باز کنید.

 برای انجام این کار باید یک کمپین TrueView از طریق حساب تبلیغات در گوگل AdWords خود ایجاد کنید. یک کمپین جدید ایجاد کنید، “in-stream” را انتخاب کرده، سپس ” mobile app installs ” را در منوی زیر کمپین انتخاب کنید. پس از آن شما با گزینه های مختلفی برای سفارشی کردن محتوای خود در یک راه بسیار هدفمند مواجه خواهید شد. با استفاده از کمپین های TrueView شما تنها زمانی که هزینه ای برای آگهی خود پرداخت می کنید که بیش از 30 ثانیه مشاهده شود.

تبلیغات کلیکی  Pay Per Click (PPC) / پرداخت برمبنای کلیک

تبلیغات کلیکی گوگل  Google AdWords یک روش ضروری برای در معرض دید قرار گرفتن و کسب تبدیل (نصب) برای کمپین های نصب اپلیکیشن تلفن همراه شماست و دارای یک ابزار بهینه ساز نرخ تبدیل (conversion) مفید است که به شما فرصتی می دهد تا تبدیل بیشتری بدست آورید.

دو تمایز مهم در اینجا وجود دارد: بین تبلیغات “جستجو” و “نمایش”، تبلیغات جستجو نوعی از تبلیغات پولی است که عبارات جستجوی کاربران را مورد هدف قرار می دهد. تبلیغات “نمایش” اپ شما را درون اپ های دیگر ترویج می کند.

 در مقاله آموزش تبلیغات در گوگل گفتیم که AdWords راه ساده ای برای ایجاد یک کمپین سفارشی است که متناسب با اهداف شما باشد، که به شما اجازه می دهد با سنجه هایی نظیر سن، جنسیت و موقعیت مکانی، ویژگی های جمعیت شناختی مخاطبان خود را تعیین کنید. شما حتی می توانید دستگاه هدف خود را براساس سیستم عامل، مدل دستگاه، حامل تلفن همراه و اتصال Wi-Fi سفارشی کنید (اگر اپ شما سایز فایل حجیمی داشته باشد، ممکن است بخواهید فقط دستگاه های متصل به Wi-Fi را انتخاب کنید). حتی یک گزینه “تمرکز بر روی نصب” وجود دارد تا هدف کمپین تان را بر دانلود اپ تعیین کنید.

افزودنه های اپلیکیشن

افزودنه های اپلیکیشن پیوندهایی به اپ شما هستند که زیر تبلیغات پولی شما ظاهر می شوند و توسط هر دو Google و Bing ارائه می شوند. آنها معمولا رایگان بوده و شما تنها زمانی که کلیکی صورت گیرد هزینه می کنید، که پس از آن کاربر به فروشگاه برنامه مناسب برای دستگاه خود منتقل می شود.

بودجه

ایده خوبی است که از لحاظ بودجه بندی، با یک بودجه کوچک شروع کنید و معیارهای دستیابی را محدود کنید. اگر بودجه کمی دارید، بهتر است در یکجا سرمایه گذاری کنید. هدف گیری منطقه ای در اینجا می تواند کلید باشد. اکثر شرکت های کوچک در بریتانیا کمتر از 50 کارمند دارند و SME ها به طور متوسط 24،000 پوند در سال برای بازاریابی اینترنتی صرف می کنند، اما فقط خود شما هستید که نیازهای شرکت تان را درک می کنید.

پرداخت بر اساس هر نصب (CPI) می تواند بسیار متفاوت باشد. یک بازاریاب ادعا می کند که به اندازه 0.3 دلار برای هر نصب صرف کرده (پس از بهینه سازی های بسیار)، در حالی که دیگران توصیه می کنند که حداقل 5 دلار برای هر نصب بپردازید تا مطمئن شوید که گوگل تبلیغات شما را تحویل می دهد. یک بحث اقتصادی است، بنابراین هرچه بیشتر پرداخت کنید ، CPI باید ارزانتر تمام شود.

 در انتها توصیه میکنیم برای مشاهده سایر مقالات آموزش دیجیتال مارکتینگ و سئو به سایت ویرلن virlan.co مراجعه کنید.

جدید

Sigi v1.3 دانلود بازی پیکسلی سیگی و نجات عشق اش برای اندروید

سیگی و نجات عشق زندگی اش Sigi

Sigi یکی دیگر از بازی های جذاب و خاطر انگیز سگا با گرافیک پیکسلی در حول یک داستان عاشقانه است که توسط شرکت بازی سازی pixel.lu برای پلت فرم های اندرویدی طراحی و منتشر شده است. در این بازی زیبا به کاراکتر اصلی بازی را هدایت و مدیریت کرده و برای نجات ملوسینا، عشق زندگی اش، به او کمک کنید.

ویژگی ها:

  • دارای 10 ها مرحله متنوع و جذاب با طراحی پیکسلی
  • دارای شخصیت دوستا داشتنی با مدیریت کامل
  • دارا بودن  موضوع داستانی جذاب و عاشقانه
  • قابلیت گذشتن از موانع و پیدا کردن اثاز باستانی
  • مکان جمع اوری منابع و یافتن غر های پر از گنج
  • دارای طیف گسترده ای از دشمنان مانند زامبی ها  و…
  • دارای گیم پلی پیکسلی با گرافیک 8 بیتی و قابل قبول