محبوب ترین های این بخش در 30 روز گذشته

Sorry. No data so far.

جدید

گاندو سرویس برای چهارمین بار نشان حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت نمود

گاندو سرویس برای چهارمین بار نشان حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت نمود

ششمین مراسم سالانه اعطای تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و با حضور مقامات بلند پایه کشوری و استانی برگزار گردید. در این مراسم که در روز شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در هتل اسپیناس تهران برپا شد جناب آقای عباس تابش معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، مهندس یداله صادقی رییس سازمان صمت استان تهران، جناب آقای قاسمی فرزاد مدیرکل امور اقتصادی استانداری تهران، جناب آقای نوده فراهانی رییس اتاق اصناف تهران و جناب آقای ابراهیم درستی نایب رییس اتاق اصناف تهران و رییس اتحادیه صوتی و تصویری تهران حضور داشتند و شرکت گاندو تجارت برای چهارمین سال پیاپی، موفق به دریافت تندیس حمایت حقوق مصرف کنندگان گردید.


شرکت گاندو تجارت و واحد خدمات پس از فروش آن به نام گاندو سرویس، در سال ۱۳۹۲ با هدف تولید، واردات، صادرات و ارائه خدمات پس از فروش به انواع محصولات الکترونیکی، صوتی و تصویری آغاز به کار نمود. در طی ۶ سال فعالیت شرکت گاندو تجارت و واحد خدمات گاندو سرویس، این شرکت از یک مجموعه صرفاً وارداتی و خدمات پس از فروش ، به واحدی تولیدی در زمینه محصولات صوتی و تصویری بدل گردیده و برای ورود به این عرصه مسیری بس دشوار را پیموده است.

مجموعه گاندو تجارت و واحد خدمات گاندو سرویس در ابتدا فعالیت خود را با واردات، فروش و خدمات پس از فروش آغاز نمود. لزوم دستیابی به قیمت مطلوب، سبب شد این شرکت تولید انبوه برخی محصولات مثل گیرنده دیجیتال یا ست آپ باکس، تال اسپیکرهای خانگی و اخیرا اندروید باکس را در داخل کشور به سرانجام برساند.

شرکت گاندو تجارت به منظور دستیابی به سهم حداکثری بازار فروش و ارتقاء خدمات پس از فروش، موفق به اخذ مجوز نمایندگی، تولید، واردات، فروش و ارائه خدمات به ۶ برند مختلف از سازمان صنعت و معدن گردید و اکنون با افتخار محصولات گیرنده دیجیتال و تال اسپیکرهای ۶ برند Maxeeder, GANDO, BlackSmith(BLS), Mfour, Suarez, Zeco در ایران توسط شرکت گاندو تجارت تولید و عرضه می گردد و واحد خدمات پس از فروش گاندو سرویس وظیفه پشتیبانی از محصولات این ۶ برند و پلی استیشن‌ های سونی را نیز عهده‌دار است.

در طی ۶ سال فعالیت شرکت گاندو تجارت، دستیابی به رضایت حداکثری خریداران و مصرف‌کنندگان، تولید و عرضه محصولات بروز، با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، و ایجاد تنوع در طرح و نوع محصول؛ همواره جزء اهداف مجموعه بزرگ گاندو تجارت و خدمات گاندوسرویس بوده است؛ تا جایی که شرکت‌های دیگر فعال در زمینه واردات محصولات مشابه، برای اطمینان بیشتر مشتریان خود، ترجیح می دهند محصولات خود را با گارانتی گاندو سرویس عرضه نمایند.

شرکت گاندو تجارت و خدمات گاندو سرویس افتخار دارد، با بیش از ۱۲۰ نماینده فعال در سراسر کشور، دامنه پشتیبانی خود را تا دورترین نقاط کشور گسترش داده است و کیفیت خدمات رسانی خود را همه روزه از طریق واحد CRM در دفتر مرکزی کنترل می نماید.

شرکت گاندو تجارت و خدمات گاندو سرویس در سال ۱۳۹۴ در سومین مراسم اعطای نشان برتر رعایت حقوق مصرف‌کنندگان؛ موفق شد اولین لوح تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت نماید. از آن پس در سالهای ۱۳۹۵، ۱۳۹۶، و اکنون در انتهای سال ۱۳۹۷ هرسال به این موفقیت دست یافته است. این شرکت در سال ۱۳۹۷ با تامین استانداردها و شرایط مورد نظر سازمان صنعت و معدن در زمینه خدمات پس از فروش موفق گردید مجوز رسمی ارائه خدمات پس از فروش کنسول‌های بازی، با برند سونی Sony، را از سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان دریافت نماید. با این مجوز که با شماره۳۷۰/۹۷/۳۱۳۲۷ در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان ثبت گردیده است؛ گاندو سرویس واحد خدمات پس از فروش گاندو تجارت تنها واحد مورد تایید وزارت صنعت و معدن برای گارانتی محصولات پلی استیشن سونی در ایران می باشد.

قابل ذکر است فروشگاه اینترنتی مرکز خرید دات کام تنها واحدی است که توانسته استاندارد‌های مورد نظر گاندو سرویس را رعایت کرده و محصولات پلی استیشن خود را با گارانتی گاندو سرویس عرضه نماید.

در حال حاضر نه فقط برای محصولات ارائه شده توسط شرکت گاندو تجارت، بلکه بقیه شرکت ها هم به این نتیجه رسیده اند که الحاق گارانتی معتبر گاندو سرویس به یک محصول هم آسودگی خاطر مصرف کننده را در پی دارد و هم فروش محصول را تسهیل و تضمین می کند.

مرکزخرید دات کام

جدید

چطور تعداد دانلود و نصب اپلیکیشن خود را افزایش دهیم ؟

دیجیتال مارکتینگ میتواند اپلیکیشن شما را در مقابل یک مقیاس عظیم از مخاطبان قرار دهد و استفاده از روش های جدید می تواند به سرعت سروصدای زیادی ایجاد کند؛

پرداخت هزینه برای افزایش دانلود و نصب اپلیکیشن منجر به افزایشی حدود 150٪  در نصب ارگانیک اپلیکیشن ها می شود.

تبلیغات قبل از پخش ویدیو

Pre-roll ads تبلیغات کوتاهی هستند که قبل از یک محتوای ویدئوی انتخاب شده توسط کاربر اجرا می شوند. انواع مختلفی وجود دارند، اما مهمترین تمایز بین آنها احتمالا توانایی کاربر در رد کردن آن آگهی است.

قابل رد کردن

بیایید واقع بین باشیم، هیچ کس برای تماشای تبلیغات به YouTube نمی رود. اکثر افراد اگر این بتوانند آن آگهی را رد می کنند، یا یک بلاک کننده ی آگهی نصب می کنند. شواهد نشان می دهد که تنها 14 درصد افراد تبلیغات را رد نمی کنند چراکه آنها را بی ربط و غیر مرتبط می دانند. اکثر مردم تبلیغات را از روی عادت و یا عدم اشتیاق به مصرف محتوای درون آن رد می کنند.

غیرقابل رد کردن

در ابتدا ممکن است این گونه تبلیغات مزاحم و آزار دهنده به نظر رسد ، اما در واقع آگهی های پیش از ویدیویی که غیر قابل رد کردن باشند، اغلب با مخاطبان ارتباط برقرار می کنند. آنها 350٪ احتمال کمتری دارد که به نظر بیننده مزاحم بیاییند.

فواید

علیرغم ماهیت مزاحم بودن این تبلیغات (یا شاید به خاطر همین مسئله) 80 درصد از افراد تبلیغات ویدئویی آنلاین را به یاد می آورند و این گونه تبلیغات 27 بار شانس بیشتری برای جذب کلیک نسبت به تبلیغات بنری استاندارد دارند.

چگونه انجامش دهیم؟

5 یا 6 ثانیه اول تاثیر گذارترین ثاتیه ها هستند. حتی اگر آگهی رد هم شود، باز هم می تواند تاثیر خود را بگذارد … سعی کنید آگهی خود را با یک گام 6 ثانیه ایِ فشرده باز کنید.

 برای انجام این کار باید یک کمپین TrueView از طریق حساب تبلیغات در گوگل AdWords خود ایجاد کنید. یک کمپین جدید ایجاد کنید، “in-stream” را انتخاب کرده، سپس ” mobile app installs ” را در منوی زیر کمپین انتخاب کنید. پس از آن شما با گزینه های مختلفی برای سفارشی کردن محتوای خود در یک راه بسیار هدفمند مواجه خواهید شد. با استفاده از کمپین های TrueView شما تنها زمانی که هزینه ای برای آگهی خود پرداخت می کنید که بیش از 30 ثانیه مشاهده شود.

تبلیغات کلیکی  Pay Per Click (PPC) / پرداخت برمبنای کلیک

تبلیغات کلیکی گوگل  Google AdWords یک روش ضروری برای در معرض دید قرار گرفتن و کسب تبدیل (نصب) برای کمپین های نصب اپلیکیشن تلفن همراه شماست و دارای یک ابزار بهینه ساز نرخ تبدیل (conversion) مفید است که به شما فرصتی می دهد تا تبدیل بیشتری بدست آورید.

دو تمایز مهم در اینجا وجود دارد: بین تبلیغات “جستجو” و “نمایش”، تبلیغات جستجو نوعی از تبلیغات پولی است که عبارات جستجوی کاربران را مورد هدف قرار می دهد. تبلیغات “نمایش” اپ شما را درون اپ های دیگر ترویج می کند.

 در مقاله آموزش تبلیغات در گوگل گفتیم که AdWords راه ساده ای برای ایجاد یک کمپین سفارشی است که متناسب با اهداف شما باشد، که به شما اجازه می دهد با سنجه هایی نظیر سن، جنسیت و موقعیت مکانی، ویژگی های جمعیت شناختی مخاطبان خود را تعیین کنید. شما حتی می توانید دستگاه هدف خود را براساس سیستم عامل، مدل دستگاه، حامل تلفن همراه و اتصال Wi-Fi سفارشی کنید (اگر اپ شما سایز فایل حجیمی داشته باشد، ممکن است بخواهید فقط دستگاه های متصل به Wi-Fi را انتخاب کنید). حتی یک گزینه “تمرکز بر روی نصب” وجود دارد تا هدف کمپین تان را بر دانلود اپ تعیین کنید.

افزودنه های اپلیکیشن

افزودنه های اپلیکیشن پیوندهایی به اپ شما هستند که زیر تبلیغات پولی شما ظاهر می شوند و توسط هر دو Google و Bing ارائه می شوند. آنها معمولا رایگان بوده و شما تنها زمانی که کلیکی صورت گیرد هزینه می کنید، که پس از آن کاربر به فروشگاه برنامه مناسب برای دستگاه خود منتقل می شود.

بودجه

ایده خوبی است که از لحاظ بودجه بندی، با یک بودجه کوچک شروع کنید و معیارهای دستیابی را محدود کنید. اگر بودجه کمی دارید، بهتر است در یکجا سرمایه گذاری کنید. هدف گیری منطقه ای در اینجا می تواند کلید باشد. اکثر شرکت های کوچک در بریتانیا کمتر از 50 کارمند دارند و SME ها به طور متوسط 24،000 پوند در سال برای بازاریابی اینترنتی صرف می کنند، اما فقط خود شما هستید که نیازهای شرکت تان را درک می کنید.

پرداخت بر اساس هر نصب (CPI) می تواند بسیار متفاوت باشد. یک بازاریاب ادعا می کند که به اندازه 0.3 دلار برای هر نصب صرف کرده (پس از بهینه سازی های بسیار)، در حالی که دیگران توصیه می کنند که حداقل 5 دلار برای هر نصب بپردازید تا مطمئن شوید که گوگل تبلیغات شما را تحویل می دهد. یک بحث اقتصادی است، بنابراین هرچه بیشتر پرداخت کنید ، CPI باید ارزانتر تمام شود.

 در انتها توصیه میکنیم برای مشاهده سایر مقالات آموزش دیجیتال مارکتینگ و سئو به سایت ویرلن virlan.co مراجعه کنید.

جدید

Sigi v1.3 دانلود بازی پیکسلی سیگی و نجات عشق اش برای اندروید

سیگی و نجات عشق زندگی اش Sigi

Sigi یکی دیگر از بازی های جذاب و خاطر انگیز سگا با گرافیک پیکسلی در حول یک داستان عاشقانه است که توسط شرکت بازی سازی pixel.lu برای پلت فرم های اندرویدی طراحی و منتشر شده است. در این بازی زیبا به کاراکتر اصلی بازی را هدایت و مدیریت کرده و برای نجات ملوسینا، عشق زندگی اش، به او کمک کنید.

ویژگی ها:

  • دارای 10 ها مرحله متنوع و جذاب با طراحی پیکسلی
  • دارای شخصیت دوستا داشتنی با مدیریت کامل
  • دارا بودن  موضوع داستانی جذاب و عاشقانه
  • قابلیت گذشتن از موانع و پیدا کردن اثاز باستانی
  • مکان جمع اوری منابع و یافتن غر های پر از گنج
  • دارای طیف گسترده ای از دشمنان مانند زامبی ها  و…
  • دارای گیم پلی پیکسلی با گرافیک 8 بیتی و قابل قبول

عاشقنامه